برای استفاده از امکانات قالب لیوسا لطفا لایسنس خود را ثبت کنید.

0

همکاری جیلی و فاکسکان به‌منظور تولید خودرو برای شرکت‌های دیگر

بازدید 780

فاکسکان به‌دنبال امضای قرارداد تجاری با استارتاپ چینی بایتون (Byton) در حوزه‌ی خودروهای برقی، به‌تازگی از همکاری تجاری با یکی دیگر از شرکت‌های فعال در صنعت خودرو با نام جیلی (Geely) خبر داده است. براساس گزارش خبرگزاری Carscoops، فاکسکان و جیلی در همکاری با یکدیگر قصد دارند خدمات تولید قراردادی را به دیگر شرکت‌های صنعت خودرو ارائه دهند.

به‌گفته‌ی منابعی که نخواسته‌اند نامشان فاش شود، همکاری تجاری با فاکسکان به جیلی امکان می‌دهد پلتفرم اختصاصی خود را در بین دیگر برندها توزیع کند که روی خودروهای برقی متمرکز است. این دومین قرارداد تجاری بزرگ جیلی در یک هفته اخیر محسوب می‌شود؛ چراکه این شرکت پیش‌تر همچون فاکسکان از همکاری با بایتون برای تولید خودرو برقی خبر داده بود.

خبرگزاری روئیترز در گزارشی می‌نویسد جیلی، مالک ولوو (Volvo) و صاحب ۹٫۷ درصد از سهام دایملر آگ، شرکت مادر مرسدس بنز، گفته است قصد دارد میزان استفاده از ظرفیت خطوط تولید خود را در کارخانه‌هایش بهبود بخشد. جیلی سال ۲۰۲۰ تقریبا ۱٫۳۲ میلیون واحد خودرو فروخت. این در حالی است که جیلی از ظرفیت‌های لازم برای تولید بیش از دو میلیون واحد خودرو در سال برخوردار است؛ بنابراین، منطقی است که جیلی بخواهد ظرفیت تجهیزات تولیدی خود را به حداکثر برساند.

به‌دنبال رسانه‌ای‌شدن خبر امضای قرارداد بین جیلی و فاکسکان، ارزش سهام این دو شرکت به‌ترتیب ۱ درصد و ۲٫۴ درصد افزایش پیدا کرد. یکی از اهداف فاکسکان این است که بتواند هنگام فرا‌رسیدن ۲۰۲۵ تا ۲۰۲۷، تجهیزات یا خدمات لازم را به ۱۰ درصد از وسایل نقلیه‌ی برقی دنیا ارائه دهد. در زمینه‌ی تجهیزات، فاکسکان مدتی پیش پلتفرم اختصاصی خود برای خودروهای برقی را رونمایی کرد که می‌توان از آن در خودروهای متنوعی نظیر خودروهای هاچ‌بک، خودروهای سدان، خودروهای شاسی‌بلند (شاسی‌بلند) و خودروهای چندمنظوره (MPV) استفاده کرد. 

زومیت برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید