برای استفاده از امکانات قالب لیوسا لطفا لایسنس خود را ثبت کنید.

0

فیلم سینمایی آمریکایی + ویدیو بهترین فیلم های آمریکایی جدید

فیلم سینمایی آمریکایی
بازدید 869

فیلم سینمایی آمریکایی در میان تمامی فیلم های جهانی تولید کشورهای مختلف جایگاه ویژه و به خصوصی دارد. تماشای فیلم های سینمایی آمریکایی می تواند یکی از بهترین سرگرمی ها برای اوقات فراغت باشد. سینمای هالیوود یا اصطلاحا سینمای مستقل آمریکا به عنوان یکی از بزرگترین صنایع آمریکا محسوب می شود و همواره با ساخت فیلم های سینمایی سهم عمده ای از بخش سرگرمی ایالات متحده را در اختیار دارد. به طوری که امروزه هالیوود یک سینمای فراملی و جهانی برای آمریکا محسوب می شود. هر سال بیش از 700 فیلم سینمایی آمریکایی جدید در هالیوود ساخته می شود. اغلب افراد به دنبال فیلم سینمایی آمریکایی دوبله فارسی هستند. خوشبختانه اکثریت فیلم های سینمایی آمریکایی پس از ساخت در کشورهای مختلف اکران و دوبله آن در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در سری نقد و بررسی های قبلی بهترین فیلم های خارجی جهان را گردآوری و ارائه کردیم که البته غریب به اتفاق آنها فیلم های سینمایی آمریکایی هستند. فیلم های آمریکایی در ژانرهای متنوعی تهیه و تولید می شوند در این سری نقد و بررسی از میزبان فا مگ فیلم سینمایی آمریکایی جنگی، چند فیلم سینمایی آمریکایی جدید اکشن، فیلم آمریکایی عاشقانه و ژانرهای دیگری را معرفی نمودیم تا بتوانید از تماشای فیلم های جدید آمریکایی لذت ببرید. اغلب این فیلم های آمریکایی سینمایی در دو دهه گذشته تولید شده اند.شما چه فیلم سینمایی جدید آمریکایی دیگری می شناسید که شایستگی حضور در این لیست را داشته باشد؟ فیلم های آمریکایی جدیدی که تماشا کرده اید را در بخش دیدگاه ها اعلام کنید تا در بروزرسانی بعدی به لیست بهترین فیلم های آمریکایی اضافه شوند.

بیش از یک میلیارد و 300 میلیون بلیط سینما در سال در بیش از چهل هزار سینمای آمریکا فروخته می شود. اگر چه فروش فیلم آمریکایی جدید به خاطر همه گیری کرونا کاهش محسوسی داشته، اما در سال 2018 فروش جهانی فیلم سینمایی آمریکایی به حدود 12 میلیارد دلار می رسید که فقط دو میلیارد دلار آن به فیلم سینمایی جدید آمریکایی انتقام جویان جنگ ابدیت اختصاص داشت.

فیلم سینمایی آمریکایی

فیلم های جدید آمریکایی به دلیل استفاده از تکنولوژی های جدید تصویربرداری و CGI، از جلوه های بصری و گرافیکی بسیار زیبایی برخوردار هستند. همچنین فیلم های جدید آمریکایی بودجه بسیار کلانی برای ساخت دارند و از این رو شاهد هستیم که فیلم های باکیفیتی مانند انتقام جویان در سالهای اخیر ساخته شده است. همچنین در سالهای اخیر شاهد استقبال گسترده از پلتفرمهای اینترنتی بودیم که شبکه نتفلیکس و دیزنی پلاس سرآمد آنها هستند. به طوری که بعضا شاهد بودیم فیلم های جدید آمریکایی ابتدا در این پلتفرمها در دسترس قرار می گیرند و پس از آن به سینماها می آیند. با توجه به علاقه بسیار زیاد تماشاگران و علاقه مندان دنیای فیلم به فیلم های جدید آمریکایی تصمیم گرفتیم در این مقاله از میزبان فا مگ به سراغ بهترین فیلم های سینمایی آمریکایی رفته ایم و 30 فیلم سینمایی آمریکایی با بالاترین امتیاز هم از منظر مخاطبان و هم از دیدگاه منتقدین لیست کرده ایم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید